Bu Sonbaharın En Çok Beklenen Filmleri

186

Ne şeytan günahı bekledi, ne de taze bir ölüyü mezar, film severlerin bu sonbahar filmlerini beklediği kadar…Yaz bitti diye sızlanırken iyi ki sonbahar gelmiş ya hayat süper dedirten şeylere ihtiyacınız varsa bu filmlerin hepsi yardıma hazır ve sizi bekliyor.Sizden daha güzel olmasınlar…

1-Amerikan Ultra

Şuan Vizyonda

AU-1024x687

Mike ile Phoeb küçük bir kasabada sıradan bir hayatı olan insanlar. Evlenmeyi düşünüyorlar. Sonra bir bakıyoruz Mike aslında ajanmış. Ve üst makamlara bir yamukluk mu yapmış ne yapmış peşine düşüyorlar bunun, kızı ve kendini kurtarması lazım. Bir bakıyorsunuz arka planda ”I wanna hear you calling my naame hey mama” çalarken ellerinde silah falan alevlerin içinde koşuyorlar.(İdeal ilişki) Kristen Stewart ile Jesse Eisenberg (The Social Network filminde Mark Zuckerberg rolüyle Oscar, Bafta, Altın Küre ve bayaaaağı bir adaylık elde etmiş olan bir oyuncu bir uzaydan ödül almadığı kalmış) Kristen ile de çok yakışıyorlar filmin sonunda evlenseler bari. Film bol eğlence ve aksiyon vaad ediyor kaçırmayın.

2-We Are Your Friends (Aşkın Ritmi)

Şu An Vizyonda

maxresdefault-2-1024x577

Cole Carter çook yetenekli bir DJ, Zac Efron tarafından canlandırılıyor. Onun da DJ olan arkadaşları var (selamlar Mehmet Ali) bu çocuk partilerin aranan ismi olmuş, David Guetta ve Tiesto da uluslararası bir ün elde etmeden önce ev partilerinde falan çalmışlar. Neyse bu çocuğun sevgilisi de var (Emily Rajatkowski). Bir gün bir yapımcıyla tanışıyorlar. İşler ciddiye biniyor yani albüm falan çıkacak. Ama yapımcı Cole’un sevgilisine aşık oluyor.Aşk hayatı, iş hayatı, ev hayatının zaten bir arada muhteşem olduğunu görmedim ben. Bakalım Cole işin içinden nasıl çıkacak.

3-Rick And The Flash (Sıradışı Anne)

Şu An Vizyonda

Ricki-Flash-Pictures

19 kere oscar’a aday gösterilen, tüm zamanların en iyi oyuncuların biri kabul edilen Meryl Streep, şimdi de rock yıldızı bir anne olarak karşımıza çıkıyor. Rock yıldızı olayım derken ailesiyle ve çocuklarıyla ilişkisi kopan Ricki Rendazzo, yıllar sonra bu ilişkiyi düzeltme fırsatı bulur. Meryl Streep’in filmdeki kızı aynı zamanda gerçek hayattaki kızı Mamie Gummer. Bakalım neler yapmışlar?

4-Pixels

Şu An Vizyonda

brand-new-pixels-movie-trailer-pixelsmovie-2

Uzaylılar 80’li yılların atari oyunları üzerinden insanlara saldırıyor! Atari oyunlarını bir savaş tehdidi sanan uzaylılar Pacman, Donkey Kong, Galaga, Centipede ve Space Invaders adlı atari oyunları üzerinden dünyaya saldırıyor ve Amerikan başkanı da video oyunu kahramanlarından yardım istiyor.Oyun tutkunları kaçırmasın bunu.Oyun tutkunu olmadığım halde ben bile heyecanlandım.

5-Before We Go (Gece Bitmeden)

Şu An Vizyonda

Film-Chris Evans

New York – Manhattan arasındaki 1.30 trenini kaçıran bir kadın bu esnada biriyle tanışır. Ben de otobüs kaçırdığımda şarjım bitmesin diye dua ediyorum. Neyse bunlar aşık oluyorlar,bu da böyle başlayan bir aşk hikayesi işte. Şu an böyle bir şeye ihtiyacı olan herkesi buraya alalım.

6-Mr Holmes (Mr Holmes Ve Müthiş Sırrı)

Şu An Vizyonda

mr_holmes_header-620x266

Adamı emekliliğinde de rahat bırakmıyorlar. Sherlock Holmes, ben dedektiflik işlerini bırakmışım diyip emeklilik hayatı yaşarken gelir derler ki ”Abi 50 yıl önce bir sır vardı çözememiştik hatırlıyor musun? İşte o mevzu yeniden açıldı bir el at.” Tabi adam çok az şey hatırlıyor olayla ilgili, hafızası da zayıflamış. Yine de ben bir bakayım demiş atlamış olaya. Sherlock severim her türlü gider diyenler gelsin. Yalnız filmin Türkçe ismi ne öyle ya.

7-Everest

Şu An Vizyonda

everest-2015-american-3d-disaster-thriller-film-wide-1024x640

Bazı insanların cidden hayatta bir tutkusu var ve peşine düşmezlerse olmuyor yani yapamıyorlar.İşte o insanların Everest’e tırmanış hikayesi var karşınızda.İnsanoğlunun doğayla mücadelesi anlatılırken film kadrosunda Jason Clarke,Josh Brolin,John Hawkes,Robin Wright,Michael Kelly,Sam Worthington, Keira Knightley,Emily Watson ve Jake Gyllenhaal yer alıyor.Kadroyu görünce ”Bayılırım kesin gideyim” diyenler filmi kaçırmasın,hiç birini tanımıyorum diyenler,olsun siz de on numarasınız.

8-Küçük Prens

Şu An Vizyonda

little-prince-cannes-film-festival-7.jpg-w670h377crop1

Filmin başrolünde küçük bir kız var. Bu kız havacı olan komşuları yaşlı bir amca ile küçük prensin dünyasına yol alıyor…Kitap dünyasında karakterlerin hayal dünyamızdaki dokunulmazlığına, doğallığına ilişmemişler ve anısına saygı duymuşlar Küçük Prens’in. Tıpkı kitabın masumiyeti ve doğallığı gibi küçük prens karakteri de öyle çizilmiş, tahtadan oyma gibi yapılmış görüntüsü, yani bir animasyon karakteri gibi çizilmemiş ve cidden bu dünyaya ait durmuyor. O açıdan çok güzel. Merakla bekliyoruz.

9-Amy

Vizyon Tarihi:25 Eylül 2015

 

1-amy-poster-1024x640(Bir sürü gözleri kalp şeklinde olan imoji) Fragmanı insanı heyecan dalgasından heyecan dalgasına sürüklüyor ki fragmanından yola çıkarsak Amy Winehouse’ın sahne arkasındaki yaşamının en saf,en yalın,en gerçek hali var diyebiliriz.Ama şaibeli bir film belki haberiniz varsa Amy’nin ailesi tarafından bu filmin yapımcılarına dava açıldı.Filmin yapımcılarına göre Amy’i canından çok seven babası ve yapım şirketi onu para ve şöhret için kullanmış çünkü sürekli sahneye ve turneye çıkarmışlar.Burada zaten acılı olan aileye haksızlık yapıldığı Amy’nin Babası Mitch Winehouse’ın yazdığı ”Kızım Amy” kitabından da anlaşılabilir.Defalarca başa sarılan,çok çok zor olan bir tedavi sürecinde evinde ya da rehabilitasyon merkezinde bir başına,aşk acısıyla,kendini alkole ya da uyuşturucuya vurmasın diye müziğe tutundurmaya çalışıyorlar onu.Çünkü tek iyi olduğu,kendini tek iyi hissettiği yer sahne.ama birileri geliyor para için sahneye çıkardınız onu diyor.Kadın zaten tüm zamanların en çok satan albümlerinden birine sahip paraya ihtiyacı var mı gerçekten,ama ne yapmaya çalışmışlar Amy’nin hikayesini nasıl ele almışlar bir bakılabilir.Gözümüz üzerinizde diyoruz ve devam ediyoruz.

10-The Intern (Stajyer)

Vizyon Tarihi:25 Eylül 2015

 

146d93b2b8e0694548c481742f85de26Experience…Never gets old. Filme bakınca buradaki adamın patron, kızın stajyer olduğunu sandınız muhtemelen ama tam tersi. 70 yaşındaki Ben Whittaker (Robert De Niro) Jules Ostin (Anne Hathaway) tarafından kurulan ve yönetilen bir moda websitesi’nde stajyer olarak işe başlar. Neden çünkü adam 70 yaşında, emekliliğinden memnun değil ve iş hayatına yeniden dönmek istemiş. Fikir güzel bence, eğlenceli bir film olacağa benziyor. Zaten Devil Wears Prada’dan sonra Anne Hathaway’i patron olarak görmeyi çok isteriz yani. Neler çekmişti ya!

11-Roger Waters The Wall

Vizyon Tarihi:29 Eylül 2015

RogerWaters_640x260_R2

Pink Floyd denince kendini kaybedenler buraya gelsin.Pink Floyd’un kurucu ortağı ve söz yazarı Roger Waters’ın hayat hikayesi,kişisel geçmişi,ve hayranlarının sorularına verdiği cevaplardan oluşan belgesel film ”Another brick in the wall” olmak istemeyen herkesi sinema salonlarına bekliyor.